söndag 24 oktober 2010

ehmm.

Ett bra jävla tag sedan vi skrev, men skit i det, det är svårt om man bor långt ifrån varandra jag menar jag och joäl är ju jätte långt borta liksom vi är ju i skogen vi kan ju inte bara  gå ner en trappa så är man hemma hos honom. ehm nu när vi ändå nämner det! GOD JUL , det är fan jul snart, typ ett tag kvar nästan eller så. bah några dagar typ eller nåt. men jaja skit i det jag skriver bara detta för att ha något att fylla i bloggen vet inte varför och hur jag kan komma på så här mycket skit. och jag vet inte hur jag orkar komma på allt det här men vafan jag måste ju ha en sjukdom eller något för jag är fan störd i huvve som orkar sitta och skriva så här till ingen nytta alls jag fattar inte hur alla kan hinna skriva typ dubbelt så mycket som det här varje dag, jag tyckte jag skrev mycke men va fan.. :P    jaja puss på röven, hej på er! TJAOBO

/JOÄL OCH JIMMÄ.  Mest JIMMÄ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar