lördag 28 april 2012

var typ 1år sedan vi skrev, ingen som kollar ingen som bryr sig om vårat jävla skit snack om inget alls. varför? varför är det så?? ja ja säg bara så här "fråg mig!" får jag nå svar? njä inte direkt. men vissa säger "ja jag fråga ju dig!!" vadå ja jag frågade dig? om jag säger fråg mig så fråg mig då,..... jävlar.. på tal om hästar såg ni på det där programmet igår?.. sen säger någon jävla lurvasseses "vilket program?" ja "FRÅG MIG!!!!!!!!" faan va coooolt!. va? okej jag ska vara seriös nu om ni nu har orkat läsa denna skit så kan ni stå ut med mer, Jag häter Jimmä och vi sätter och chillar medd laaasge,Big D , Mannen, Joel Sessess, och jag som heter egentligen MrB*Bunny's fackka laeik! vi har kört måped! :):) sen så har vi druckit dricka och tjuv snusat idag :D ,, vi har till och med TJUV RÖKT!!!!!!!!!! :O fatta bara inte att det häner asså ba du!!! fatta! amen dåse set vi spisn på lägg nivån ;) ett gammalt ordspråk medans vi redan är här :D " När älgen har gått över vägen,. ja då är det sista snöret klippt!" fyfan vad jag brukade köra den förr! farsan sa den till mig när jag var liten .. till alla er mini ragers kör den här, du "Ska vi tävla?" den andra "vadå för tävling? :O" du "försten av med kläderna vinner, du får 1minuts försprång ;) klick klick!" NU GÖR VI KAFFE! >2 <3* drickkilidick,, oj drick* om ni har kommit så här långt så har ni gjort det jävligt bra! det blir "2 GlADA" till er :D:D Level 2, Ännu mera skitsnack om päronsoda! Topp 10 Dricka för stockholmarna, Läskeblask,.. -.- 1. Portello 2. Trockadero 3. Groggvirke/sweppeesshee 4. lätt päronsoda! 5. orkar inte mer ,, 6. vet inte vad det finns mera... 7.. 8.. ehhm vänta! 9. nu kommer det.. 10. fanta.. bara lame tamefan! slut skrivet! eller? brb ska röka .. kommer på 5min. nuså. ehm kom på något jag ska skriva om.. fråg mig? nehe.. awuugu. <3 neje nu låter det! heeehe har skrivit en dikt om låten "living next door to alice" :) Klar låg himlen över viken, solen stekte hett, och vid Haga ringde Hagas gälla vällingklocka ett. Brunnskogs kyrka stod och lyste som en bondbrud, grann och ny. Över björkarne vid Berga som ett hattflor på en herrgårdsfröken svävade en sky Och som jättelika nämndemän, samlade till häradsting, stodo skuldra emot skuldra mörka höjder runt omkring, och som högtidsklädda långskepp summo Värmelns holmar fram, över stäven susa granar, alar susa över toften, tallar över akterstam Gamle Hurra stod på branten vid sin stugudörr, kanske i hans gamla hjärta lyste solen, lyste livet litet varmare än förr. Gamle Hurra, gamle Hurra, kanske tänkte han som jag: det är ändå skönt att leva — vilken strålande, orimligt obeskrivligt vacker dag! Men vad är det, hör, det fnissar bortom holmarne vid näset, vad är det för sällsam låt? Är det flickor som i viken bada eller är det flickor i en båt? Tio vita frökenhattar stucko plötsligt fram ur vassen, just där sundet vidgar sig, tio skadeglada halsar skrattade åt mig Jag blev verkligen förargad över denna skrattsurpris men jag rodde ändå ditåt, mitt i skocken satt ju själva, själva självaste Alice. Och jag reste mig i båten och jag tog ett tag åt mössan, ett förläget tag, och jag rodnade och sade: det är utmärkt vackert väder, vacker väderlek i dag! "Mycket sant och mycket snillrikt, bravo, bravo, bravo, bra, högst poetiskt, sant och snillrikt, högst poetiskt, hahaha," skreko alla flickorna, och de öste vatten på mig och Alice var obarmhärtig, hennes hjärta var som is, och jag snubblade i båten och jag föll på knä och sade smärtefullt på Cæsars vis: även du min, även du min, även du, Alice! tack för allt! /MrB*Bunnai aka aka Jimmä!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar